Spanje 2012

Dit wordt een trip waarin we niet zoveel trekken als anders. We hebben net een paar dagen een andere camper en wilden eigenlijk wat korte trips in de Benelux maken. Het weer is echter niet al te best en we willen zon. Snel dus maar van alles in de camper gelegd en weg wezen. Een goede plek voor alles zoeken doen we wel een keer onderweg.
Tijdens deze reis blijkt dat onze labrador nogal pijnklachten krijgt van het rijden, dus daarom reizen we niet al te veel door de bergen. We besluiten naar Spanje te gaan en onze camping cheques eens op te gaan maken. We hebben er vorig jaar een aantal cadeau gekregen. Al met al een wat andere reis dan anders.

Zondag 3 juni rijden we aan het eind van de middag thuis weg. ’s Middags hebben we nog een verjaardag, maar hierna gaan we op pad, want eenmaal thuis weg begint voor ons de vakantie.

Na een paar uur rijden komen we bij de camperplaats in Erpion, waar we overnachten. Dit is een leuke gratis plek, waar we al een aantal keren zijn geweest.

De volgende dag trekken we verder tot aan Briare aan de Loire. Hier zijn twee camperplaatsen. De plaats aan het kanaal is vol, zodat we vanzelf op de andere (een klein stukje verder) tere